Veelgestelde vragen
Hulp nodig?
Onze klantenservice staat altijd voor je klaar! Maar misschien kunnen we je gelijk al verder helpen. Bekijk onze veelgestelde vragen en belangrijke informatie.
Wil je liever direct contact? Klik op de onderstaande knop.
Bestellen bij Visavi
Hoe plaats ik een bestelling?
Om een bestelling te plaatsen bij Visavi, volg je deze stappen:
Toevoegen aan winkelmandje
Ga naar de webshop van Visavi. Zoek het product dat je nodig hebt en voeg deze toe aan je winkelwagen.
Aanmelden
Om je bestelling af te ronden, moet je een account aanmaken. Nieuw bij Visavi?
Maak dan een nieuw account aan.
Heb je eerder iets besteld? Log dan in.
Persoons- en adresgegevens
Vul alle gegevens in. Let op: controleer je gegevens, zodat je geen fouten maakt. Anders kunnen we je bestelling niet verwerken.
Betalen
Ga naar het afrekenproces en voltooi de betaling. Je ontvangt na je bestelling een bestelbevestiging en factuur.
Ik heb tweedehands boeken gekocht. Hoe kom ik aan mijn licentie?
Voor Beauty Level, Hair Level en Ondernemen Uiterlijke Verzorging heeft Visavi de keuze uit een complete set (boeken + licentie) of een digitale set (licentie). Als je boeken tweedehands hebt gekocht, dan kun je de digitale set bestellen om je methode compleet te maken.
Hoe volg ik de status van mijn bestelling?
Bij bestellingen van fysieke producten ontvang je een Track & Trace code, zodra je bestelling is verwerkt.
Welke betalingsopties biedt Visavi?
Visavi biedt alleen direct betalen als
betalingsoptie aan op de website. Andere betalingsopties zijn niet mogelijk.
Heeft Visavi betalingsregelingen?
Visavi biedt geen betalingsregelingen aan bij het plaatsen van een bestelling. Het is niet mogelijk om in termijnen te betalen. Indien je op zoek bent naar financiële oplossingen, raden we je aan om contact op te nemen met je opleiding of instanties die je kunnen adviseren in deze situatie.
Mijn account bij Visavi
Bij Visavi dien je een account aan te maken om een bestelling te plaatsen. Met je account kun je eenvoudig alle informatie over je bestelling terugvinden, inclusief je licenties voor toegang tot de online leeromgevingen.
Moet ik een account hebben om boeken of andere
producten te bestellen?
Ja, je hebt een account nodig. Bij het bestellen
op de webshop van Visavi wordt tijdens het bestelproces gevraagd om een account
aan te maken.
Hoe pas ik mijn accountgegevens aan zoals
adresgegevens?
Indien je jouw accountsgegevens wilt aanpassen
ga je naar de Visavi website. Vervolgens log je in op jouw account, bij details
kan je jouw persoonlijke gegevens aanpassen.
Toegangslink en inloggen bij de leeromgevingen
Bij veel producten van Visavi zit een online leeromgeving. Visavi heeft vier leeromgevingen voor Beauty Level, Hair Level, Ondernemen en voor de keuzedelen.
Om toegang te krijgen tot deze leeromgevingen heb je een toegangslink nodig. De licentie van je toegangslink bepaald hoelang jij toegang krijgt tot de leeromgeving. Heb jij bijvoorbeeld Beauty Level Basis besteld, dan krijg je een licentie van 3 jaar. Dit betekent dat jij met je toegangslink 3 jaar kunt inloggen in Beauty Level online (leeromgeving).
De toegangslink wordt na je bestelling verzonden naar het emailadres waarmee je hebt besteld.
Hoe kan ik inloggen in mijn leeromgeving?
Om in te loggen in je leeromgeving, volg je deze instructies:
- Controleer je e-mail inbox op de toegangslink die je hebt ontvangen na je bestelling. Bewaar deze e-mail goed, aangezien deze de link bevat waarmee je kunt inloggen. De toegangslink moet je eenmalig te activeren.
- Klik op de link in de e-mail om naar de leeromgeving te gaan.
Als je de e-mail niet kunt vinden, volg dan deze stappen:
- Ga naar de website van Visavi.
- Klik op de optie "Aanmelden".
- Log in met je Visavi-accountgegevens.
- Klik op je naam en ga naar 'Mijn account'.
- Bij 'Mijn licenties' zie jij je toegangslinks staan.
Ik ben mijn mail kwijt met de toegangslink. Wat
nu?
Als je de e-mail met de activatielink kwijt bent, zoek dan grondig in je verschillende e-mailmappen, inclusief spam of verwijderde items. Zoek in de email van school en privé. Indien iemand anders voor jou heeft besteld (ouders/verzorgers), vraag dan of zij ook hun email willen controleren.
Als je de mail nog steeds niet kunt vinden, dan neem je contact op met onze klantenservice via de knop 'contact'.
Wat moet ik doen als de activatielink van mijn
licentie is verlopen?
Na verzending van de activatiecode heb je 4 maanden de tijd om je licentie te activeren. Zodra de licentie is geactiveerd, wordt de activatielink omgezet naar een toegangslink. Het is belangrijk om de licentie tijdig te activeren, omdat de link komt te vervallen als dit niet binnen de gestelde termijn gebeurt.
Als je problemen hebt met het activeren van je licentie of als de link is verlopen, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier op de website.
Handige downloads
Klik op de onderstaande afbeelding om het stappenplan te downloaden.
Stappenplan activeren licentie en inloggen: BEAUTY LEVEL
Stappenplan activeren licentie en inloggen: HAIR LEVEL
Instructievideo's
Hulp nodig met het activeren van je licenties? Of het opslaan van je toegangslink als snelkoppeling? Bekijk onze instructievideo's!
Instructie licentie activeren • Beauty Level
Om toegang te krijgen tot de leeromgeving heb je een persoonlijke toegangslink nodig. Bij die link hoort een licentie die bepaalt hoe lang je toegang hebt.
Heb je bijvoorbeeld Beauty Level Basis gekocht? Dan is je licentie 3 jaar geldig. Dit betekent dat je 3 jaar lang kunt inloggen in Beauty Level online (de leeromgeving).
Je hoeft je licentie maar één keer te activeren. Daarna kun je dezelfde link blijven gebruiken om in te loggen.
Tip: Sla je toegangslink goed op. In de video ‘Toegangslink als snelkoppeling opslaan’ zie je hoe je dat het beste doet.
Heb je een andere lesmethode gekocht? Geen probleem. Je kunt precies dezelfde stappen volgen om je licentie te activeren.
Toegangslink als snelkoppeling opslaan • Beauty Level
Om in te loggen in de leeromgeving gebruik je een persoonlijke toegangslink. Deze link heb je ontvangen per mail na aankoop van je leermiddel.
Je moet de link eerst eenmalig activeren. Daarna kun je hem steeds gebruiken om in te loggen, zolang je licentie geldig is.
In deze video laten we zien hoe je van je toegangslink een snelkoppeling maakt in je internetbrowser. Zo heb je altijd makkelijk toegang tot jouw online leeromgeving.
Instructie licentie activeren • Hair Level
Om toegang te krijgen tot de leeromgeving heb je een toegangslink nodig. Bij die link hoort een licentie die bepaalt hoe lang je toegang hebt.
Heb je bijvoorbeeld Hair Level Basis gekocht? Dan is je licentie 2 jaar geldig. Dit betekent dat je 2 jaar lang kunt inloggen in Hair Level online (de leeromgeving).
Je hoeft je licentie maar één keer te activeren. Daarna kun je dezelfde link blijven gebruiken om in te loggen.
Tip: Sla je toegangslink goed op. In de video ‘Toegangslink als snelkoppeling opslaan’ zie je hoe je dat het beste doet.
Heb je een andere lesmethode gekocht? Geen probleem. Je kunt precies dezelfde stappen volgen om je licentie te activeren.
Toegangslink als snelkoppeling opslaan •
Hair Level
Om in te loggen in de leeromgeving gebruik je een persoonlijke toegangslink. Deze link heb je ontvangen per mail na aankoop van je leermiddel.
Je moet de link eerst eenmalig activeren. Daarna kun je hem steeds gebruiken om in te loggen, zolang je licentie geldig is.
In deze video laten we zien hoe je van je toegangslink een snelkoppeling maakt in je internetbrowser. Zo heb je altijd makkelijk toegang tot jouw online leeromgeving.
Retourbeleid
Verkeerde bestelling gedaan? Of gestopt met de opleiding? Lees hier hoe je de bestelling kunt retourneren.
1. Retour aanmelden
Meld je retour tijdig aan via het contactformulier op de Visavi website.
Controleer
éérst of je voldoet aan de retourvoorwaarden, deze zijn te vinden bij de veel
gestelde vragen op de website. Na
aanmelding van retour krijg je reactie van onze klantenservice of je
retouraanvraag is geaccepteerd.
Let
op: wil je een
set retourneren die bestaat uit een combinatie van een boek en online licentie?
Dan retourneer hiermee beide producten. Dit betekent dat wij bij goedkeuring
van je retour het boek willen ontvangen én licentie stopzetten. Na
ontvangst van het boek zullen wij jouw betaling crediteren.
2. Inpakken
Pak de
boeken goed in om beschadigingen te voorkomen. Vermeld je ordernummer, naam en
email en voeg dit toe in de doos.
Tip:
hergebruik de doos waarin de boeken zijn geleverd.
3. Versturen
Na het ontvangen van een retourbevestiging stuur je de boeken naar:
Visavi
Stadsring 2
3811 HR Amersfoort
4. Terugbetaling
Zodra we je retour hebben ontvangen en dit is goedgekeurd wordt de terugbetaling in gang gezet. Binnen 14 dagen ontvang je dan het geld terug.
Retourvoorwaarden
Wil je graag je bestelling retourneren? Controleer dan éérst of je voldoet aan de retourvoorwaarden. Afhankelijk van het product wat je hebt gekocht gelden er voorwaarden.
Voorwaarden retourneren van boeken
- Binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling te retourneren;
- Verzendkosten van retour zijn voor eigen rekening;
- Boek is in goede staat, onbeschadigd, geseald (indien van toepassing) en er is niet in geschreven (winkelfris);
- Terugbetaling volgt na ontvangst en goedkeuring van retour.
Voorwaarden retourneren van licenties
- Binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling te retourneren;
- Licentie is niet geactiveerd.
Voorwaarden retourneren van set (combinatie van boeken en licenties)
- Binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling te retourneren;
- Producten in een set kunnen alleen in zijn geheel geretourneerd worden;
- Verzendkosten van retour zijn voor eigen rekening;
- Boek is in goede staat, onbeschadigd, geseald (indien van toepassing) en er is niet in geschreven (winkelfris);
- Licentie is niet geactiveerd.
Hoe neem ik contact op met Visavi?
Om contact op te nemen met Visavi zijn er drie verschillende manieren beschikbaar:
- Vul het contactformulier in op de website.
- Stuur een e-mail naar info@visavi.nl.
- Bel naar 0800 333 45 55. Visavi is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00.
Hoe neem ik zakelijk contact op met Visavi?
Voor zakelijk contact met Visavi kun je contact opnemen via het contactformulier op Visavi.nl of een e-mail sturen naar sales@visavi.nl.
Waar kan ik de algemene voorwaarden van Visavi inzien?
Lees hier onze algemene voorwaarden.
De website van Visavi werkt niet op mijn telefoon, wat moet ik doen?
Als de website van Visavi niet goed werkt op je telefoon, raden we aan om de browser 'Microsoft Edge' te gebruiken. Daarnaast is er rechtsboven op de website een knop met de tekst 'mobiele weergave'. Door op deze knop te klikken, past de website zich aan aan het digitale formaat van je telefoon.